Polityka prywatności
Gromadzenie danych na naszej stronie internetowej
Strona internetowa zarejestrowany pod adresem metodos.pl należy do Silesian Medical Group Sp. z o.o., z siedzibą pod adresem: ul. Rudolfa Zaręby 25A 43-100 Tychy, NIP: 6462998177. Niniejszy dokument ma za zadanie przedstawienie Państwu zasad, na jakich strona internetowa wykorzystuje pliki cookie oraz w jaki sposób można nimi zarządzać. Co więcej, prezentujemy informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych dla tych z Państwa, którzy wyrazili zgody na otrzymywanie od Silesian Medical Group Sp. z o.o. informacji handlowych lub też wystosowali do nas zapytanie poprzez formularze kontaktowe.
Gromadzimy dane, które wpisujesz podczas składania zapytanie poprzez formularz kontaktowy, a także dane użyte podczas składania zamówienia. Kiedy odwiedzasz naszą stronę, zbieramy dane automatycznie poprzez nasze systemy informatyczne współpracujące ze stroną internetową. Ten rodzaj danych dotyczy: daty i godziny wizyty, kraju lub państwa użytkownika, przeglądanych stron i plików, adresu IP, a także rodzaju i wersji przeglądarki oraz systemu operacyjnego.
Dane te zbieramy na potrzeby zapewnienia prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania naszej strony internetowej. Inne dane mogą być zbierane na potrzeby analizy i sposobu korzystania ze strony internetowej przez odwiedzającego.
Pliki cookie
Firma Silesian Medical Group Sp. z o.o. wykorzystuje pliki cookies, aby pozyskiwać informacje pozwalające na usprawnienie działania strony internetowej. Ponadto wykorzystujemy je do personalizacji treści i reklam, analizy ruchu w naszej witrynie oraz zwiększania zaangażowania. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym.
Czym są pliki „cookies”?
Poprzez pliki „cookies” należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. „Cookies” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Do czego używamy plików „cookies”?
Pliki „cookies” używane są w celu dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Używane są również w celu tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika.
Jakich plików „cookies” używamy?
Stosowane są dwa rodzaje plików „cookies” – „sesyjne” oraz „stałe”. Pierwsze z nich są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików „cookies” albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika.
Zarządzanie „ciasteczkami”
Większość używanych przeglądarek na nośnikach, domyślnie akceptuje pliki „cookies”. Jeśli chcesz zmienić te domyślne ustawienia, możesz to zrobić za pomocą ustawień w przeglądarce. Ograniczenie stosowania plików „cookies” może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej.
Jak wyłączyć pliki cookie w przeglądarce?
Przeglądarka Opera
Przeglądarka Firefox
Przeglądarka Chrome
Przeglądarka Internet Explorer
Przeglądarka Safari
Przeglądarka Microsoft Edge
Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz tutaj
Media społecznościowe
Użytkownik klikający przycisk „udostępnij” znajdujący się na stronie internetowej, zostaje przekierowany do serwisu Facebook lub na stronę pozwalającą na zalogowanie się do profilu w serwisie. Gdy przeglądarka uzyska dostęp do serwisu, ciasteczko zostanie zapisane. Jeżeli użytkownik nie chce, aby Facebook łączył jego odwiedziny na naszej stronie z jego kontem w serwisie Facebook, powinien wylogować się ze swojego konta na Facebooku. Operatorem jest Facebook Inc., 1 Hacker Way, Menlo Park, California 94025, USA.
Więcej informacji na temat przetwarzania danych przez serwis Facebook dostępna jest tutaj.
X
Użytkownik klikający przycisk „udostępnij” znajdujący się na stronie internetowej, zostaje przekierowany do serwisu X lub na stronę pozwalającą na zalogowanie się do profilu w serwisie. Gdy przeglądarka uzyska dostęp do serwisu, ciasteczko zostanie zapisane. Jeżeli użytkownik nie chce, aby X łączył jego odwiedziny na naszej stronie z jego kontem w serwisie X, powinien wylogować się ze swojego konta na X. Operatorem jest Twitter International Unlimited Company Attn: Data Protection Officer One Cumberland Place, Fenian Street Dublin 2, D02 AX07 IRELAND.
Więcej informacji na temat przetwarzania danych przez serwis Twitter dostępna jest tutaj.
Użytkownik klikający przycisk „udostępnij” znajdujący się na stronie internetowej, zostaje przekierowany do serwisu LinkedIn lub na stronę pozwalającą na zalogowanie się do profilu w serwisie. Gdy przeglądarka uzyska dostęp do serwisu, ciasteczko zostanie zapisane. Jeżeli użytkownik nie chce, aby LinkedIn łączył jego odwiedziny na naszej stronie z jego kontem w serwisie LinkedIn, powinien wylogować się ze swojego konta na LinkedIn. Operatorem jest LinkedIn Corporation, 1000 West Maude Avenue, Sunnyvale, CA 94085, USA.
Więcej informacji na temat przetwarzania danych przez serwis LinkedIn dostępna jest tutaj.
Analiza i reklama
Google Analytics
Google Analytics służy do analizowania stron internetowych. Gromadzi informacje o sposobie, w jaki internauci korzystają z danej witryny. Do tego celu wykorzystuje pliki cookies. Dane zawierają informacje o: miejscach, z których internauci trafiają na naszą stronę, odwiedzanych stronach, typach urządzeń, a także terminach, czasie oraz liczbie odwiedzin. Operatorem Google Analytics jest Google Inc., 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA.
Więcej informacji na ten temat można znaleźć tutaj.
Google Ads i Google Conversion Tracking (śledzenie konwersji Google)
Korzystamy z tzw. śledzenia konwersji w ramach Google Ads. Gdy użytkownik kliknie reklamę obsługiwaną przez Google, zostaje ustawiony plik cookie, który śledzi konwersję. Pozyskane w ten sposób informacje służą stworzeniu statystyk konwersji. Klienci otrzymują informacje o łącznej liczbie użytkowników, którzy kliknęli reklamę. Natomiast reklamodawca nie otrzymuje żadnych informacji, które pozwoliłyby na ustalenie tożsamości danego użytkownika. Można w łatwy sposób zrezygnować z tej funkcji poprzez zmianę ustawień przeglądarki. Operatorem jest Google Inc., 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA.
Więcej informacji na ten temat można znaleźć tutaj.
Facebook Pixel
Wykorzystujemy Facebook Pixel, czyli piksele pozwalające na śledzenie zachowania użytkowników na naszej stronie internetowej po kliknięciu reklamy w serwisie Facebook. Narzędzie to służy jedynie analizie skuteczności reklam i badaniu rynku. Gromadzone dane użytkowników są dla nas anonimowe, a przetwarza je i przechowuje Facebook Inc., 1601 S. California Ave, Palo Alto, CA 94304, USA.
Więcej informacji na ten temat można znaleźć tutaj.
Zasady przechowywania i przetwarzania danych osobowych
W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej Rozporządzeniem) informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Państwu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem przez firmę Silesian Medical Group Sp. z o.o. Państwa danych osobowych.
Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez firmę Silesian Medical Group Sp. z o.o..
1. Administratorem Państwa danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej Rozporządzeniem) jest Silesian Medical Group Sp. z o.o., z siedzibą pod adresem: ul. Rudolfa Zaręby 25A, 43-100 Tychy, NIP: 6462998177. Z Administratorem można się kontaktować w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych poprzez adres poczty elektronicznej rodo@kierach.pl. Administrator oświadcza, że jest właścicielem strony internetowej prowadzonego pod adresem domeny internetowej kierach.pl
2. Administrator przetwarza Państwa dane osobowe na stronie internetowej w celu:
- składania i realizacji zamówień,
- składania i realizacji reklamacji,
- oferowania usług w ramach marketingu bezpośredniego,
- uzyskania odpowiedzi w sprawie wskazanej przeze Klienta w formularzu kontaktowym, w tym przesłania informacji na podany adres e-mail lub kontakt na podany numer telefonu (jeśli takowy został podany),
- poprawnego funkcjonowania oraz zapewnienia bezpieczeństwa na stronie internetowej.
3. Firma Silesian Medical Group Sp. z o.o. może przetwarzać następujące rodzaje danych osobowych:
- imię i nazwisko,
- adres zamieszkania,
- adres do korespondencji,
- numer telefonu,
- adres e-mail,
- dane transakcyjne (szczegóły dotyczące płatności za nabywane produkty, szczegóły zawartej umowy),
- dane komunikacyjne (informacje o prowadzonej komunikacji).
4. Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody w oparciu o prawnie uzasadniony interes Silesian Medical Group Sp. z o.o. na podstawie Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz na podstawie i zgodnie z wymogami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, wyłącznie w celach wymienionych w punkcie 2 “Zasad przechowywania i przetwarzania danych osobowych”.
5. Odbiorcą Państwa danych osobowych są pracownicy i współpracownicy firmy Silesian Medical Group Sp. z o.o., a ponadto odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być:
- dostawcy usług hostingowych,
- dostawcy narzędzi wspierających obsługę klienta,
- dostawcy systemów księgowych,
- dostawcy usług wspierających działania marketingu bezpośredniego,
- podmioty, którym Silesian Medical Group Sp. z o.o. powierzyło przetwarzanie danych osobowych na podstawie zawartych umów, np. firmy kurierskie, dostawcy IT i innych usług przetwarzający dane w imieniu Silesian Medical Group Sp. z o.o..
6. Nie ingerujemy nadmiernie w Państwa prywatność, a nasze działania nie wywołają żadnych istotnych skutków, w tym prawnych. Możemy jednak profilować Państwa preferencje i zainteresowania, by lepiej dopasować komunikację. Będzie się to odbywało na podstawie danych z naszych systemów oraz danych zbieranych automatycznie za pośrednictwem plików cookie na naszych stronach internetowych w oparciu o prawnie uzasadniony interes.
7. Dane osobowe zgromadzone na stronie internetowej są bezpiecznie przechowywane i przetwarzane przez okres nie dłużej niż do czasu cofnięcia zgody albo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania Państwa danych osobowych na cele wskazane w punkcie 2 “Zasad przechowywania i przetwarzania danych osobowych”, a także przez okres wyznaczony przepisami prawa dotyczącymi ustalania, dochodzenia, ewidencjonowania, obrony w zakresie roszczeń cywilnych lub obowiązków publiczno-prawnych, określonych przez przepisy prawa podatkowego i rachunkowości. Z końcem okresu przechowywania dane osobowe zostaną usunięte lub zanonimizowane.
8. Podanie Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do:
- przetworzenia zapytania wysłanego za pośrednictwem formularza kontaktowego,
- złożenia i realizacji zamówienia,
- złożenia i realizacji reklamacji,
- oferowania usług w ramach marketingu bezpośredniego.
Niepodanie tych danych uniemożliwia nam realizacje powyższych działań oraz kontakt z Państwem.
9. Mają Państwo prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, zaprzestania przetwarzania, swobodnego ich przenoszenia oraz wniesienia sprzeciwu. Uprawnienia powyższe mogą Państwo realizować korespondencyjnie, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej. W przypadku zawarcia umowy lub transakcji podanie danych jest konieczne dla ich realizacji.
10. Mają Państwo prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Mogą Państwo cofnąć udzieloną zgodę, pisemnie na adres Administratora danych lub mailowo na adres: biuro@metodos.pl
11. Jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych przez Administratora danych narusza przepisy prawa, uprawnieni są Państwo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Skarga wolna jest od opłat.