Medyczny Ośrodek Szkoleniowy
Reklamacja i zwrot poniesionych kosztów
§5 Rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu
- Po dokonaniu Zgłoszenia zmiana tożsamości Uczestnika nie jest możliwa.
- Istnieje możliwość rezygnacji z uczestnictwa w Szkoleniu oraz otrzymania zwrotu wpłaconej na rzecz Organizatora kwoty, z zachowaniem wymienionych warunków terminowych: zwrot 100% opłaty następuje jedynie w przypadku rezygnacji ze Szkolenia deklarowanej przynajmniej na 21 dni przed datą Szkolenia. Zwrot w wysokości 50% wpłaconej kwoty Klient otrzymuje wówczas, gdy zrezygnuje ze Szkolenia na 14 dni przed jego rozpoczęciem. Wpłacona kwota nie podlega zwrotowi w terminie na 7 dni i krócej przed rozpoczęciem Szkolenia. Postanowienia te nie dotyczą Klientów, którzy są Konsumentami. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w Szkoleniu lub nieobecności na Szkoleniu bez poinformowania o tym fakcie Organizatora zobowiązani są oni do zapłaty pełnej kwoty faktycznie poniesionych przez Organizatora kosztów wynikających ze spodziewanego udziału Klienta w Szkoleniu.
- Jeżeli Klient zgłasza do udziału w Szkoleniu kilku Uczestników, zobowiązuje się dokładnie wskazać tożsamość tego lub tych, których dotyczy rezygnacja. Wówczas możliwy jest zwrot opłaty wniesionej na rzecz Organizatora.
- Rezygnację z uczestnictwa w Szkoleniu należy zgłosić mailowo pod adresem [biuro@metodos.pl].
- Wykreślenia z listy Uczestników Organizator dokonuje niezwłocznie po jej otrzymaniu. Organizator potwierdza ten fakt poprzez wysłanie poświadczenia o otrzymaniu oświadczenia o rezygnacji.
- Bez formalnego zgłoszenia rezygnacji Uczestnika w Szkoleniu niemożliwe jest ubieganie się o zwrot poniesionych kosztów w przypadku niepojawienia się Uczestnika na opłaconym Szkoleniu.
§6 Odstąpienie od umowy konsumenta
- Niezależnie od postanowień zawartych w powyższym §5, Klient, który jest Konsumentem, każdorazowo ma prawo do odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia. Przed upływem terminu należy wysłać stosowne oświadczenie o odstąpieniu od Umowy na adres mailowy [rejestracja@kierach.pl].
- Wyłącznie po otrzymaniu od Klienta, będącego Konsumentem oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Organizator informuje Konsumenta o sposobie rozpatrzenia oświadczenia oraz zwraca należności uiszczone przez Konsumenta. Zwrot następuje zwykle niezwłocznie, bezwzględnie jednak do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia. Dokonuje się go przelewem na ten sam rachunek bankowy, z którego wykonana została płatność, gotówką do rąk własnych Konsumenta lub na wskazany przez niego, inny rachunek bankowy.
- Klient pozostający Konsumentem lub Przedsiębiorcą na Prawach Konsumenta traci prawo odstąpienia od Umowy w przypadku, gdy termin szkolenia przypada wcześniej niż termin możliwego odstąpienia, również wówczas, gdy weźmie udział w tym Szkoleniu.
- Jeżeli Uczestnik nie może wziąć udziału w Szkoleniu z przyczyn losowych i od niego niezależnych, Konsument może ubiegać się o dopuszczenie Uczestnika w Szkoleniu organizowanym w innym terminie. Każdorazowo ostateczna decyzja należy do wyłącznej kompetencji Organizatora.
§7 Odwołanie szkolenia, zmiany terminu oraz zmiany w przebiegu szkolenia
- Organizator zastrzega sobie wyłączne prawo do zmiany terminu Szkolenia lub jego całkowitego odwołania. Dotyczy to zwłaszcza sytuacji, w której w danym terminie Szkolenia nie zgłosi się wystarczająca, minimalna liczba Uczestników przewidziana przez Organizatora. Decyzję o przeniesieniu terminu Szkolenia lub jego odwołaniu Organizator podejmuje najpóźniej na 7 dni przed datą Szkolenia.
- Odwołując Szkolenie w pierwotnym terminie, Organizator ma obowiązek niezwłocznego poinformowania o tym fakcie zgłoszonych Uczestników oraz Konsumentów. Wskazuje jednocześnie alternatywny termin, w którym przewiduje się realizację Szkolenia. Klient w odpowiedzi na decyzję Organizatora może wyrazić chęć dalszego uczestnictwa w Szkoleniu w innym terminie lub zażądać zwrotu uiszczonej na rzecz Organizatora opłaty.
- W przypadku gdy Uczestnik nie zdecyduje się na uczestnictwo w Szkoleniu w innym terminie wskazanym przez Organizatora, ten zobowiązuje się do wykonania w ciągu 14 dni zwrotu opłaty za udział w Szkoleniu.
- Odwołanie lub zmiana terminu Szkolenia na 7 dni przed jego rozpoczęciem jest możliwa i uzasadniona jedynie z istotnych, niezależnych od Organizatora przyczyn. W takim przypadku Organizator zobowiązuje się do niezwłocznego zwrotu opłaty za Szkolenie na rzecz Uczestnika lub Konsumenta (o ile strony nie uzgodnią inaczej dla wymienionych okoliczności).
- Organizator nie jest zobowiązany do pokrycia tzw. kosztów dodatkowych uczestnictwa w Szkoleniu danego Klienta, nawet w przypadku nagłego odwołania terminu Szkolenia.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany ramowego programu Szkolenia. O wszelkich zmianach Uczestnicy informowani są niezwłocznie, otrzymując aktualny plan ramowy Szkolenia na adres mailowy wskazany w Zgłoszeniu. W przypadku braku akceptacji zmian programu Szkolenia Uczestnik może zrezygnować ze swojego udziału ze zwrotem całości uiszczonej wcześniej opłaty. – WYKREŚLIĆ
- Za brak realizacji Umowy lub opóźnienia w jej realizacji spowodowane działaniem sił wyższych odpowiedzialności nie ponosi żadna ze Stron.